16.8.2017

Facebook firemní profil

Proč by se měla firma prezentovat na Facebooku?

Facebook má stále rostoucí počet uživatelů, kteří se mohou stát zákazníky.

Na Facebooku máte příležitost lépe komunikovat s vašimi stávajícími klienty a získat od nich důležitou zpětnou vazbu.

Díky komunikaci na Facebooku můžete budovat pozitivní obraz o vaší společnosti. Díky Facebooku můžete rychle a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky. Umíte si představit lepší způsob komunikace?

Výraznou výhodou Facebooku je získání zpětné vazby od fanoušků vaší stránky.

Na základě komentářů a „lajků“ zjistíte, na co vaši fanoušci reagují pozitvně, a naopak, co na ně nefunguje.

Facebook přestavuje další způsob, jak prezentovat vaše výrobky a služby. Můžete sem vkládat doplňkové informace, které se nevešly na vaše webové stránky, nebo různé zajímavosti a tipy.