16.8.2017

Instagram firemní profil

Firemní profil Instagram

U firemního profilu se pod jménem zobrazí kategorie podnikání, kterou má firma uvedenou na Facebooku. Vylepšené jsou možnosti, jak vás mohou fanoušci kontaktovat. Podstatnou výhodou je, že lidé již nemusejí odcházet z aplikace proto, aby vám zavolali či napsali email. Nově si na profil můžete přidat adresu, po rozkliknutí se ukáže mapka, a díky tomu zákazník zjistí, jak se k vám jednoduše dostane.

Další často zmiňovanou výhodou je promování příspěvků přímo v aplikaci. Doteď jste museli promovat příspěvek přes správce reklamy a power editor. Promování přímo v Instagramu je jednoduché a intuitivní, složené z několika kroků. Nejdříve nastavíte cíl reklamy, zatím je výběr omezený na dva možné cíle. Zvolíte call to action tlačítko (6 možností), rozpočet, délku kampaně a cílovou skupinu. Poté si můžete prohlédnout náhled reklamy a schválit platbu.