7.11.2017

PPC – placené kliknutí

Klikačky hýbou světem internetové reklamy.

Co je vlastně PPC ?

Zjednodušeně řečeno je PPC platba za proklik na Váš web pomocí inzerátu ve vyhlédavači. S touto reklamou máte  přesnou kontrolu nad svými výdaji a zaplatíte jen tolik prokliků kolik chcete. 

Dostupné PPC v ČR :

  • AdWords –vyhledávač Google a partnerské weby obsahové sítě.
  • Sklik – vyhledávač Seznam.cz a partnerské weby obsahové sítě : Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz.
  • AdFox – vyhledávač Centrum.cz a  katalog firem Najisto.cz.
  • Etarget –  partnerské portály sítě Etarget.

V České republice je nejpoužívanější Sklik.

Ve světě Adwords.

Jaké jsou výhody PPC ?

  1. platí se pouze za proklik na reklamu
  2. rozpočet kampaně si rozvrhnete dle Vašich možností
  3. díky výběru klíčových slov nabízí velmi dobré cílení
  4. okamžité spuštění a zastavení reklamy
  5. možnost volby max. ceny prokliku, max. ceny za den
  6. přehledné sledování účinnosti reklamy – konverze

Jaké jsou nevýhody  PPC ?

  1. nutná znalost PPC systémů ( nastavení nechte raději profesionálům )
  2. poměrně složité nastavení a správa kampaní pro běžného uživatele
  3.  správné nastavení reklam je obtížné
  4. vysoká konkurence – vyšší cena za proklik
  5. denní sledování kampaně